Proč se mi i mému uchu hnusí Bulovka?

03.01.2014 22:32

Opět zdravím. Dnes si tu musím napsat názor na nemocnici se spádovostí přes 350 000 obyvatel.

Jelikož mi už asi měsíc piští v uchu a měl jsem už asi dvoje kapky a šel jsem na kontrolu do nemocnice na Bulovce. Ano, do nemocnice, která vypadá, jako za války. Do nemocnice, ve které jsou úzké uličky a jsou v ní nepropojené budovy a je problém bezpečně projít.

No šel jsem asi na třetí kontrolu na ORL se svým uchem a tentokrát tam díky bohu byla doktorka v lépe vybavené místnosti a jelikož mezi mé zdravotní neduhy patří už i mé problémy s uchem, takže mi ho museli proplachovat a odsávat a dali mi třetí kapky. Ale o to nejde. A dnes tam byla mnohem příjemnější doktorky a sestry, kterým na pacientech záleží a to narozdíl od doktorky, která se zřejmě stará jen o to, aby měla co nejvíce peněz.

Jde o to, že čekárna vypadá dosti nevkusně, je v ní jen pár postarších laviček, budova, ve které se ambulance ORL nachází má čerstvou fasádu, která taky nevypadá úplně pěkně. Výtah občas nejde otevřít a pavilony zprava od brány vypadají na zřícení. Takže radím městu to buď pořádně přestavět nebo při představě, že její spádovost je celá severovýchodní část Prahy, tak by bylo lepší postavit nemocnici např. v Čimicích nebo ve Střížkově, kde by byla na lepším místě. Tady se aspoň ukazuje, že nebýt pražské záchranky, tak by to s pacienty v severovýchodní Praze bylo špatně, protože Bulovka je už spíš v centru města. 

Takže nakonec dnešního zápisu do deníku dám doporučení: Na Bulovku radši nejezděte!!!! Pěkné dny a pevné zdraví přeje Mikuláš Kopas.