Jak jsem zkoušel fotit Aligátorem.

01.01.2014 21:52

Zdravím vás přátelé u četby mého nového deníku, kde budu psát jisté zážitky ze svého života. Takže deníku: Datum 1. 1. 2014.

Dnes jsem jel na novoroční ohňostroj přes celou zaplněnou Prahu k sídlu Ministerstva dopravy. Jelikož v noci špatně vidím, tak jsem pořádně a důrazně ťukal holí a doplazil se k zábradlí nad západním portálem Těšnovského tunelu, kde byla doprava na stupni číslo 4. Ohňostroj s názvem Zlatá Praha začal. Natáhl jsem svůj dotykáč Aligátor 54000 Duo, který jsem dostal k Vánocům.
   
Tak jsem ho vytáhl a zapnul fotoaparát v mobilu a nastavil ho. Jelikož mi hůl při amatérském focení trochu překáží, tak jsem si jí opřel o levou nohu a zábradlí. No tak jsem si úkazy na obloze zaměřil a fotil a fotil a těšil se z toho. No ohňostroj skončil a já si fotil přeplněné západní portálí "Husákova ticha", jak se Těšnovskému tunelu přezdívá. A poté jsem se šel vyfotit k vstupu do budovy Ministerstva dopravy.

Když jsem přijel domů, zapnul počítač a přehrál si fotky do počítače a chtěl je v programu Picasa upravit, tak jsem si je chtěl upravit a upravoval, až jsem zjistil, že i po úpravě fotky vypadají dosti nepěkně a že aparát v Aligátorovi, je dosti špatný. 

Aspoň vím, proč chci jednou fotoaparát. A to je konec dnešního zápisu do mého deníku. Hezký večer přeje MK.